27-06-2006, 02:00 AM
Har lige selv bestilt en riffel helt magen til din. Checkede lidt rundt omkring og bestilte den så i Tyskland, hvilket var meget billigere! Glæder mig til at få den. Min tidligere riffel havde et uheld under flytransport med Sterling til London. Kloge-Ågerne tabte riffelkufferten ved losningen og kørte så yderligere over hele molevitten med en vogn el. truck. Resultatet var et samlesæt i form af en riffel i 2 dele. Ret surt, da det var på udrejsen. Heldigvis lånte jeg mig frem, og fik også den søgte Sika-hjort.[]
Jeg har selv de seneste 3 år jaget elge i Sverige med en 0.308W. Sidste år skød jeg 3, heraf en ulige 12-takker. Jeg brugte Norma Oryx. De virkede OK.[:p]
Half a litre of milk - Every day - All your life
Jeg har selv de seneste 3 år jaget elge i Sverige med en 0.308W. Sidste år skød jeg 3, heraf en ulige 12-takker. Jeg brugte Norma Oryx. De virkede OK.[:p]
Citat:quote:
Originally posted by knerik
Kender i det? Man har fået nyt legetøj og den første tid går med at finde nye gode argumenter for den investering man har begået.
Min nyeste kærlighed: sauer highland kal. 308 (2,7 kg før kikkert)
Nogen vil sikkert mene at jeg skulle ha` købt et større kaliber, men det er for sent.[B)]og vægten var i så fald også blevet højere.
Nu skal jeg finde de ultimative patroner bla. til elgjagt.
Har nogen her, gode/dårlige erfaringer med elgammu. til kal. 308 ?
MVH
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Half a litre of milk - Every day - All your life