Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Benelli Supernova "Shotgun og the year"
Citat:quote:

Originally posted by M@X

@Ran

Du har osse dobbeltpostet mindst 1 at mine indlæg.

Bemærk overskriften NYhed.

Personligt synes jeg at strømmen af nyhedindlæg er overvældende og jeg læser højst et om dagen. Ofte har jeg allerede læst "nyheden" på den hjemmeside den kommer fra og så er værdien af nyheden her på sitet mindre.

Bortset fra det så fortsæt I bare med at forsøge at vinde den riffel fra Høgen.[Big Grin]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Regionsmester 2006
i region 6 (hvor var Jeppe)

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]

Hej M@x (og andre)

Generelt er jeg påpasselig med hvilke nyheder jeg lægger på.
Som dig læser jeg heller ikke selv alle de forskellige nyhedsindlæg, men kun dem, som har min egen interesse.

Inden jeg lægger en nyhed på kontrollerer jeg datoen for offentliggørelse på den side hvor jeg finder nyheden. Derefter kigger jeg normalt ca. 1 uge tilbage i de posterede nyhedsindlæg på VTF for at se, om den er postet, inden jeg lægger den på. (1 måneds forskydning på en nyhed som denne er usædvanlig)
Hvis nyheden, som i dette fælde ligger så langt tilbage som den her med Benellli hagleren fanges den ikke i kontrollen en uge tilbage - det siger sig selv. Måske jeg burde have erindret den, da jeg selv har lagt den på - men den her er altså undsluppet min hukommelse....[xx(]

Omvendt, så er det sket, at en nyhed er lagt på under anden overskrift end den der er på kilden hvilket gør det svært at kontrollere om den er lagt på i forvejen.

Der er også mange eksempler på at de er gemt under et ikon (typisk smileys)under anden overskrift, hvilket yderligere besværliggør kontrollen.

Endelig er mange nyhedsindlæg posteret langt nede i en tråd under helt tredje overskrift - som f.eks. den nu meget lange tråd om foreningen råvildtets tarv, der gemmer på mange nyhedsindlæg - som i øvrigt i det væsentlige er gemt under ikoner. I så tilfælde kan det også hænde, at en nyhed, som er lagt på, ikke opdages.

Generelt er det kontrolleret om en nyhed er posteret, inden jeg lægger den på - men når der gøres en dyd ud af at gemme nyhederne under andre overskrfiter eller bag intetsigende ikoner kan det glippe - specielt hvis man som dig ikke læser alle nyhederne, men kun dem som man selv finder interessante....[Smile]

Derfor: Det ville være en god idé, hvis ALLE nyhedsindlæg fremover bringes med korrekt sigende overskrift (gerne oversat til Dansk hvis det er en udenlansk nyhed) og i fuld tekstlængde. Det vil gøre det nemmere at kontrollere for og minimere uheldige dobbeltposteringer.

Er der nogen der er uenige?

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar

Beskeder i denne tråd
Benelli Supernova "Shotgun og the year" - af ran - 08-07-2006, 04:59 PM
Benelli Supernova "Shotgun og the year" - af Kima - 09-07-2006, 10:57 AM
Benelli Supernova "Shotgun og the year" - af ran - 10-07-2006, 02:24 PM
Benelli Supernova "Shotgun og the year" - af ran - 10-07-2006, 04:13 PM
Benelli Supernova "Shotgun og the year" - af Kima - 11-07-2006, 11:29 AM
Benelli Supernova "Shotgun og the year" - af ran - 11-07-2006, 08:42 PM
Benelli Supernova "Shotgun og the year" - af PHN - 12-07-2006, 12:01 AM
Benelli Supernova "Shotgun og the year" - af ran - 12-07-2006, 08:17 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)