12-10-2006, 05:17 PM
Citat:quote:
Originally posted by Lani
Så så gammelgarn, ikke jage med Tackleberry... han har en uheldig sammenblanding af erhverv og sygdom
En offentlig ansat med Armas Numeralis det er to modstridende ting....
Jeg ved det, for jeg har det selv[]
LANI
Når man skræller et løg, finder man flere lag....
NEMLIG LANI [8D] og når man så ovenikøbet blander jyske gener ind i det også, så går det helt galt [][][]
Citat:quote:
Hvis du er bange for at den bliver for tynd og ikke kan holde nogle steder, så kan du jo bore et hul og skrue en rust fri gevindstang ind i hullet. Kom noget epoxy i hullet og på stangen inden.... Det holder temmelig godt....
Det var faktisk også en løsningsmodel, som jeg arbejde med !! Hvis skæftet bygges i alm. skæftetræ er der jo altid den risiko, at den bagerste del kan knække af. I mine "Rather safe than sorry" bestræbelser, arbejder jeg faktisk med en "V-støtte" som både sidder i pistolgrebet og i den bagerste del af skæftet.
Nu kunne man jo også bare springe over hvor gærdet er lavest og lade en "støtte-stang" sidde lige over pistolgrebet til den bagerste del af skæftet - Den løsning er dog fuldstændig ikke mulig: For så har jeg jo bare fået mig et LANI-skæfte[][][8D][]
Mvh
Takleberry
People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use