17-12-2006, 01:36 AM
Jamen nu ligger det jo til alles kundskab således at Betterøv lider af udpræget påholdenhed, så det var sku´ lidt af en kamp.......
Men alt ialt så tror jeg sku nok at han tror han har gjort et kup[][]
Min sidste gamle Parker Hale bil efter 2 "Defenedere" kørte jo imidlertid på araberjuice så han må have fået konverteret kraftverket til at køre på "jydebenzin" aka disella.......
Alt ialt så tror jeg sku nok han skal blive glad for den slæde!!!
det er jo heldigvis ikke en italiensk VM diesel "RR"......
Alt ære og respekt. Min næste slæde bliver nok med al overvejende sandsynlighed en Defender igen......det er bare klasse med de der engelske oliekaminer!!!
Jeg har allerede igen billedet på nethinden efter at have afreageret i en "borgergryde" ... En 110" TD5´er med lukkede sideruder i hardtoppen og så i den klassiske "Olive Green"!!!
Et Old Man Emu fjedersæt og et mekanisk hydraulisk spil......
Shoot low, they might be crawling !!!!
Men alt ialt så tror jeg sku nok at han tror han har gjort et kup[][]
Min sidste gamle Parker Hale bil efter 2 "Defenedere" kørte jo imidlertid på araberjuice så han må have fået konverteret kraftverket til at køre på "jydebenzin" aka disella.......
Alt ialt så tror jeg sku nok han skal blive glad for den slæde!!!
det er jo heldigvis ikke en italiensk VM diesel "RR"......
Alt ære og respekt. Min næste slæde bliver nok med al overvejende sandsynlighed en Defender igen......det er bare klasse med de der engelske oliekaminer!!!
Jeg har allerede igen billedet på nethinden efter at have afreageret i en "borgergryde" ... En 110" TD5´er med lukkede sideruder i hardtoppen og så i den klassiske "Olive Green"!!!
Et Old Man Emu fjedersæt og et mekanisk hydraulisk spil......
/GT
www.hgfirearms.dk
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
www.hgfirearms.dk
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]