Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Piloter imellem....
#1
En C-130 fly var på transportmission og pludselig dukkede en ensom men kæphøj F-16 pilot op på siden af ham...
[Image: AirForce01.jpg]

Kamppiloten kaldte C-130'eren over radioen og sagde "Se her.!!", hvorefter han lavede flere præsicionsrulninger og sluttede af med at accelerere og stige næsten lodret op i luften for til sidst at bryde lydmuren i et kæmpe brag...
[Image: AirForce02.jpg]

Kamppiloten spurgte "Nå, hvad syntes du.??"

C-130 piloten kaldte tilbage..."Joeeh, det så da ok ud, det må jeg da indrømme."

C-130 piloten sagde pludselig over radioen... "Se her", og fik kamppilotens opmærksomhed.

F-16'eren lå ved siden af C-130'eren - og C-130'eren tøffede bare derudaf i 12-13 minutter uden der skete noget som helst.

C-130 piloten kaldte pludselig over radioen.. "Nå, hvad syntes du?"

Forvirret lød det fra kamppiloten.. "HVAD ?? HVAD POKKER LAVEDE DU ?? JEG SÅ INTET !!!! "

C-130 piloten grinede over radioen og svarede så " Jo, jeg rejste mig op, strakte benene lidt, brugte dørkarmen til at klø mig på ryggen, gik ud agter på WC og slog en streg, fik mig en kop kaffe i pantryet og et stykke brød med ost."

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Beskeder i denne tråd
Piloter imellem.... - af HappyNanoq - 22-11-2006, 12:44 AM
Piloter imellem.... - af ran - 22-11-2006, 01:14 PM
Piloter imellem.... - af Michael D. - 22-11-2006, 02:13 PM
Piloter imellem.... - af s - låst pga. falsk email - 22-11-2006, 05:53 PM
Piloter imellem.... - af Sako - 22-11-2006, 06:37 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)