Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Køb af Riffel kikkert i Florida
#2
Citat:quote:

Originally posted by mosse6

Hej Alle, jeg skal til at ha mig min første Riffel med kikkert, og da jeg skal Til Florida midt i maj tænkte jeg det var oplagt at tage en kikkert med derfra, men! hvor skal jeg købe den? er der nogen der har erfaring hermed? jeg har talt med http://www.binoculars.com, de vil gerne sende mig en Leupold VX-L 3.5-10x56mm til mit hotel i florida, men jeg ved ikke helt om det måske er bedre at købe den i en jagt forretning derovre og så få lidt råd og vejledning.

Den skal forøvrigt sidde på en Sako 75 når den tid kommer [:p]



Velkommen til forum.

Hvis du ved hvad du vil have, er der ikke problemer med at bestille hjemmefra. Såfremt du er sikker på at kikkertens ankomsten til hotel passer med din opholdsperiode.
Hvis du ikke er sikker ville jeg tage en tur i en af de lokale forretninger(udvalget i gennemsnits forretningen er lidt større der ovre)og finde noget der, det eliminerer også problemet med
bestilling og timing.

Endeligt skal du jo huske, at du i tolden her hjemme kan blive opkrævet godt 30 % told og moms. Så hvis prisen i Florida er incl. lokal moms, kan det blive dyrere end at købe på nettet.

VH Søren

Vegetar = oldnordisk for dårlig jæger
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Beskeder i denne tråd
Køb af Riffel kikkert i Florida - af mosse6 - 13-02-2007, 01:08 PM
Køb af Riffel kikkert i Florida - af BC - 13-02-2007, 01:30 PM
Køb af Riffel kikkert i Florida - af mosse6 - 13-02-2007, 01:43 PM
Køb af Riffel kikkert i Florida - af Erik - 14-02-2007, 12:17 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)