Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Patronbælter sendte to kvinder i retten...
Tja, jeg ved ikke hvor meget der ligger i sagen - men det burde være relativt let og ligetil.

Hvis patronerne er nye eller afskudte, skal de vel bare være "deaktiverede".. - dén metode burde Våbenteknisk Afdeling hos politiet nemt kunne svare på og sagen er hurtigt opklaret.

Før anså jeg kun et hul i siden af hylsteret som en egentlig deaktivering, idet man ikke umiddelbart kan genlade et hylster og bruge det (på forsvarlig eller praktisk vis).

Er dog blevet opmærksom på at hylstre kan fyldes med en Epoxy-resin som binder sig til hylstervæggen og skal fjernes mekanisk (skærende værktøjer) - og hvorved man heller ikke får et godt resultat, hvis man forsøger genladning.

Har set nogle enkelte varianter, hvor hullet for fænghætten var boret op og der var lavet gevind til en fin lille øsken (eller øje, eller hvad pokker de hedder).. det er vel også ok.

Men i sagen om de to piger...
Der gad jeg godt se et billede af selve bæltet, idet jeg har set bælter lavet af de metal-bælter som man bruger i maskingeværer.

Her er bæltet vist ulovligt at eje uden tilladelse, da det vist er at beregne som et "magasin". ??!!?? Det er jeg dog uklar på.

Hvis det er et læderbælte, er det mest praktiske vel at bore to huller og "sy" dem fast med en lædertråd.
Hvis de ikke bare sidder i nogle loops ligesom patroner til haglgeværer gør.

Men har selv samlet patroner(klikkere), hylstre, brudstykker fra metalbånd - halve og hele metalbånd op i Tolne Skov efter øvelser.

Dette var dog engang i 80'erne..

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar

Beskeder i denne tråd
Patronbælter sendte to kvinder i retten... - af HappyNanoq - 22-03-2007, 09:48 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)