Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Varmintprojektiler til bukkejagten...
#7
Citat:quote:

Originally posted by Michael D.

Citat:quote:

At de virker ved gode træf er der ingen tvivl om, men der er ikke meget fejlmargin .

Det var også min første tanke, men det er ikke helt det, som den skotske staker har erfaret, og heller ikke helt det, som jeg erfarende ved mit sidste skud, der ikke var særligt godt placeret.

Michael



Den skulle stadig bare igennem skindet, og evt. et ribben før den er inde, hvor den dræber. Hvis den havde siddet der, hvor forbensknoglen sidder i skulderbladet, er det ikke sikkert at den var nået ind til de vitale organer. Jeg ved det ikke, og jeg har ikke tænkt mig at prøve, da jeg ikke mener at jeg kan vinde noget ved det i forhold til en kugle der er lavet til jagt på større dyr. Hvis man vil have den virkning, kan man vel bruge en kugle som Nosler Accubond eller Lutz möllers KJG ( http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...Terms=lutz ), hvor det er meningen at den forreste del skal spredes, og den bageste del skal give gennemskud.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Beskeder i denne tråd
Varmintprojektiler til bukkejagten... - af Swift - 31-07-2007, 02:33 PM
Varmintprojektiler til bukkejagten... - af STROM - 31-07-2007, 02:58 PM
Varmintprojektiler til bukkejagten... - af Swift - 31-07-2007, 03:44 PM
Varmintprojektiler til bukkejagten... - af ujensen - 31-07-2007, 04:57 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)