Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zeiss VS Swarovski VS Schmit & Bender
Hejsa.

Så blev jeg 11k lettere og en S&B 2,5-10x56 rigere[Smile]. Da jeg først kom ud i forretningerne var problemet ikke så stort. Zeiss blev hurtigt sorteret fra. Den har ikke det samme sigte som S&B og "høgen" og virker bare ikke så gennemført. Det var straks være at vælge hvilken af de 2 andre det skulle være, og til sidst var det kombination af hvad der passede bedst til riflen og hvad de havde hjemme da jeg til sidst var endt ved Korsholm.

Jeg havde startet med de lokale (nordjyske) forretninger men synes de var lidt dyre, og ingen af dem havde både Høgh og S&B så man kunne sammenligne dem i hænderne på samme tid. Så bilen blev ført til Kr.O.Skov og hvilket gedemarked. Ventede i 3 kvarter på betjening og da det endelig blev min tur ekspedere ekspidienten flere kunder på en gang. Lidt snak her og der samtidig med der blev udfyldt våbentilladelser osv. Man havde helt klart indtrykket af at være i vejen. Havde ekspedienten haft 5 "kvalitetsminutter" med mig, havde han solgt mig en S&B. Det virkede som om de betjente de kendte kunder først, det gik i hvert tilfælde ikke efter tur. I stedet valgte jeg at køre til Korsholm for der har jeg aldrig været før. Efter en kort ventetid fik jeg en god hjælp af en ganske kompetent ekspedient, og ganske hurtigt faldt valget på S&B'en.

Store +++ til Korsholm og [xx(][xx(][xx(]til Kr.O.Skov.
Næste gang jeg skal på langfart bliver det Skjern eller Hedensted.

Mvh. Tom Brix
Svar

Beskeder i denne tråd
Zeiss VS Swarovski VS Schmit & Bender - af taby - 07-08-2007, 04:56 PM
Zeiss VS Swarovski VS Schmit & Bender - af GT - 07-08-2007, 05:27 PM
Zeiss VS Swarovski VS Schmit & Bender - af taby - 07-08-2007, 06:21 PM
Zeiss VS Swarovski VS Schmit & Bender - af Mugge - 07-08-2007, 07:28 PM
Zeiss VS Swarovski VS Schmit & Bender - af Savage - 07-08-2007, 07:38 PM
Zeiss VS Swarovski VS Schmit & Bender - af dravis - 08-08-2007, 01:53 AM
Zeiss VS Swarovski VS Schmit & Bender - af taby - 12-08-2007, 05:45 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)