15-10-2007, 12:34 PM
Undskyld Høgh!
Det er mig, der er en tosk (var godt klar over,at det ikke var dig, men det blev skrevet forkert ned[:o)], så det blev til en blanding "Høg").
Så jag tager lige og retter det omgående, nå du spørger så pænt.
For øvrigt var der masse af stave- og alle mulige andre fejl, der skulle retes, så det var rigtigt fint du fik mig til det.(Ikke fordi det er fejlfrit nu[^])
Men jeg synes faktisk at indslaget var sjovt.[]
Jeg kunne bare ikke lade være med at være lidt flabet, Hi Hi!
Var så frisk i aftes, da jeg kom hjem fra familie-komsammen, fordi jeg sov derovre hele aftenen. Så skulle der bare ske noget, da jeg kom hjem.[}]
Man kan jo lide at provokere lidt, engang imellem.[^]
Buba
P.S.
Ingen panik!
Jeg kan ellers sagtens tage det, jeg er jo en perker. Vi er lidt mere "tykhudet".
WWW://bubajagt.dk
Citat:quote:Håber ikke jeg har fornærmet dig.
Så tag lige og ret det Buba
Det er mig, der er en tosk (var godt klar over,at det ikke var dig, men det blev skrevet forkert ned[:o)], så det blev til en blanding "Høg").
Så jag tager lige og retter det omgående, nå du spørger så pænt.
For øvrigt var der masse af stave- og alle mulige andre fejl, der skulle retes, så det var rigtigt fint du fik mig til det.(Ikke fordi det er fejlfrit nu[^])
Men jeg synes faktisk at indslaget var sjovt.[]
Jeg kunne bare ikke lade være med at være lidt flabet, Hi Hi!
Var så frisk i aftes, da jeg kom hjem fra familie-komsammen, fordi jeg sov derovre hele aftenen. Så skulle der bare ske noget, da jeg kom hjem.[}]
Man kan jo lide at provokere lidt, engang imellem.[^]
Buba
P.S.
Citat:quote:
en forteelse der i alvor læner sig op ad minoritetsundertrykkelse og hetz mod folkegruppe
Ingen panik!
Jeg kan ellers sagtens tage det, jeg er jo en perker. Vi er lidt mere "tykhudet".
WWW://bubajagt.dk
/Buba
Dubravko
Dubravko