Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård
#15
Jeg har i al den tid jeg har haft jagttegn handlet med jagtimportlageret. Jeg købte min første riffel der, mit første haglgevær, min første salonriffel, min 2.riffel og hen af vejen flere andre ting.
Jeg har altid fået prima service, ingen problemer da mit kikkertsigte gik i stykker = jeg fik da bare et nyt uden problemer.

Da jeg havde problemer med mit haglgevær, blev det også lavet uden beregning, og uden de spurgte til garantien!
Jeg har haft den glæde af at tro jeg havde tabt mit bundstykke og var kommet så langt, at jeg havde købt et nyt! Da min kone så 2 måneder senere finder det gl. bundstykke i sidelommen på en kuffert, tager Jagtimportlageret det jeg havde købt tilbage uden så meget som at blinke med øjnene!!! Det ville jeg godt se andre våbenhandlere gøre?
Men hvis ikke du gider høre på en af Carls gode jagthistorier, eller ønsker et godt tilbud, som ingen andre kan matche i pris, så kan jeg da godt forstå du ikke vil handle der.

Carl er speciel ja, men det er til den positive side mener jeg [Wink]

Mvh
Brian Wellbelove
Svar


Beskeder i denne tråd
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af Claus the Dane (Låst!) - 08-09-2005, 03:59 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af JTK (Låst!) - 09-09-2005, 06:13 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af Claus the Dane (Låst!) - 10-09-2005, 02:12 AM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af wellbelove - 07-12-2007, 07:06 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af ID - 07-12-2007, 11:22 PM
Jagt Danmark/Jagtimportlageret Kvistgård - af ID - 08-12-2007, 12:45 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)