Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt I spanien
...[Big Grin]..yes..yes point taken...[Big Grin]...men der er ikke så meget "good stuff" i det her`..at jeg ville "offentliggøre" det..[:I][Sad]

Jagten i Spanien er efter samme model, som Polen, foreningsreviere og statsreviere. Dog kan jeg ifølge den unge dame, som venligt besvarede mine spørgsmål ( dog med en gran af usikkerhed, eller mistro [:I])..udrede, at der er undtagelser, feks bønder, landejere som ønsker kun at sælge deres Ibexjagt til bureauer - men holder deres småvildt m.m. for dem selv. (!?)
Det ville ifølge hende være umuligt at opdrive noget Ibex jagt udenom bureau. ...?...
Mine spanske kontakter på Mallorca - aner rent ud sagt ikke en dyt om jagt, så jeg har desværre ikke kunne trække på dem ..[V]
Jeg har her måtte ty til en spanier INDENFOR jagtrejsebranchen..[:I]

Jeg kender intet til Spanien som jagtland. Jeg har boet dernede i 4 år og arbejdet i et dansk/spank rejsebureau og selvom jeg gik på "jagt" hver weekend - så var det ikke med riffel..[Wink]. Omvendt kender jeg også spanierne så godt, at alt kan lade sig gøre, med de rigtige forbindelser og en omgang benarbejde ! Specielt i Andalusien hvor Sierra Nevada bjegkæden ligger, som rummer meget jagtbart - der kunne man sikkert godt få sat noget på benene..[Wink]

Omend jeg ikke lige regnede med, at kunne trylle en direkte kontakt frem til Trigger, så havde jeg da håbet på lidt mere konkrete informationer...[B)]

Sorry..

Hilsen DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere have været afsted med riffel eller fluestang "

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar

Beskeder i denne tråd
Jagt I spanien - af trigger - 15-12-2007, 06:50 PM
Jagt I spanien - af DIB - 30-12-2007, 11:38 PM
Jagt I spanien - af DIB - 16-01-2008, 12:11 AM
Jagt I spanien - af The Shootist - 16-01-2008, 05:42 AM
Jagt I spanien - af DIB - 19-01-2008, 01:51 PM
Jagt I spanien - af ran - 20-01-2008, 02:19 PM
Jagt I spanien - af DIB - 20-01-2008, 07:32 PM
Jagt I spanien - af ran - 28-01-2008, 12:01 AM
Jagt I spanien - af ran - 28-01-2008, 12:23 AM
Jagt I spanien - af DIB - 28-01-2008, 01:24 AM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)