Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
'Antallet af jægere falder...'
#7
Nu var schönauers billede hans forestilling om dig. Smile

Bortset fra det så blot en lille kommentar til din forestilling om vores intellektuelle spændvidde. Så møder du op på dette site og kommer med nogle meninger, som ikke er videre velformuleret.
Husk blot på at "Som du råber ude i skoven så får du svar." Eller som min farfar altid sagde "Tomme tønder bulder mest."

Nu prøver du på at lave et, syntes du selv elegant exit, som fritager dig for at redgøre for dine holdninger på en sober måde. En lille kommentar til din bemærkning om truede dyr er at jeg endnu mangler at se en ornitolog foder fugle året rundt. Eller lave redeskjul for de agerhøns som vi landmænd bliver beskyldt at sprøjdte væk fra landskabet. Eller lave en bestandregulering af ræv hvorved bestanden kan holdes sund og virke i naturen som skraldemand. Hvem stiller op og regulerer råger når de skider byerne i stykker og ødelægger folks søndage, hvor de godt vil sidde i haven og nyde rundstykket fra bageren, den friskbryggede Maxs Havalaar kaffe samt det obligatoriske Ekstrabladet.
Jeg manglder endnu at se en våbenentusiast uden et ordentligt våbenskab, hvorimod jeg ofte hører om det unødvendige i at købe det lovformlige skab fordi man har arvet farfars gevær. "Der er jo ikke nogen der ved jeg har det, fordi jeg går ikke på jagt."

Næ hvis du tilbragte et par dage med at læse indlæg på dette site så ville in intillekt blive udfordret på helt nye måder. Du ville få en øjenåbner som selv ikke Muhamed Ali ville kunne lukke i.

mvh

en lille rekylling[:o)]
Svar


Beskeder i denne tråd
'Antallet af jægere falder...' - af loquel - 23-02-2008, 07:36 PM
'Antallet af jægere falder...' - af ran - 23-02-2008, 08:57 PM
'Antallet af jægere falder...' - af Schönauer - 23-02-2008, 11:04 PM
'Antallet af jægere falder...' - af Høgh - 24-02-2008, 12:09 AM
'Antallet af jægere falder...' - af Christensen - 24-02-2008, 03:56 AM
'Antallet af jægere falder...' - af loquel - 24-02-2008, 10:36 AM
'Antallet af jægere falder...' - af lollænder - 24-02-2008, 01:14 PM
'Antallet af jægere falder...' - af Schönauer - 25-02-2008, 01:39 AM
'Antallet af jægere falder...' - af Hesselager - 01-03-2008, 06:21 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)