Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reklamefremstød for danske jagtrejsende!
#8
"Forstå ironien"? Indrømmet: Det eneste jeg kan se imellem linierne er forfatternes IQ (=0), men jeg er også en sur gammel mand (ligesom dem der bestemmer). Prøv at vise din mor den pågældende tråd - og se om hun ser "ironien", som du kalder det. Det pågældende materiale er - ligesom alt herinde - fuldt offentligt. Det kunne såmænd lige så godt blive viderebragt på Naturfredningsforeningens hjemmeside - eller i Ekstra Bladet for den sags skyld.

Jeg er da rygende ligeglad med, hvad indlægsskriverne laver i deres fritid. Men jeg er lidt beklemt ved offentlige tråde som den pågældende, hvor der stort set ikke gives udtryk for andre holdninger end de mildt sagt hjernedøde, der præger tråden. Det får jægere til at fremstå som lallende idioter for udenforstående - og det kender jeg da mindst fire, som ikke er [Smile]

Bortset fra det, er emnet da underholdende.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Reklamefremstød for danske jagtrejsende! - af Høgh - 15-03-2008, 11:10 PM
Reklamefremstød for danske jagtrejsende! - af GT - 17-03-2008, 03:22 PM
Reklamefremstød for danske jagtrejsende! - af GT - 18-03-2008, 03:04 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)