Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Absolut nybegynder
#1
Hej til alle
Som absolut nybegynder, tillader jeg mig hermed at bede om gode råd.
(omkring genladning og udstyr hertil )mit "bøssevalg" er der nok ikke meget at gøre ved !!
I et lettere anfald af vanvid har jeg købt en Lee Presse [Wink]- "GD" - jeg har i dag tilmeldt mig et kursus ved Korsholm d. 19 feb.
Hvad skal jeg foretage mig inden da ??? Er der specielle forberedelser der er nødvendige - åndedrætsøvelser eller træning af bækkenbundsmuskulatur ?? [:I]

I første omgang vil det hovedsageligt dreje sig om cal.22-250, men på sigt også 6,5x55 + .300 WM + haglpatroner i cal.12/76

Velment advarsel : Jeg har i mange år kendt kima, og kan derfor ikke udelukke, at han har haft en dårlig indflydelse på mig - skulle dette vise sig at være tilfældet, bær over med mig, thi jeg er undskyldt !![xx(]

Skulle der være nogen, der ønsker at vide hvem man hjælper, er her det sidste nye billede af mig !
[Image: 123.jpg]
Speedy

Gode råd er noget man giver, hvis man er for gammel til at gå forud med et dårligt eksempel
Svar


Beskeder i denne tråd
Absolut nybegynder - af n/a - 27-12-2004, 11:55 PM
Absolut nybegynder - af Claus the Dane (Låst!) - 28-12-2004, 12:11 AM
Absolut nybegynder - af Great Dane - 28-12-2004, 12:19 AM
Absolut nybegynder - af Kima - 28-12-2004, 02:31 AM
Absolut nybegynder - af Mugge - 28-12-2004, 01:24 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)