Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reklamefremstød for danske jagtrejsende!
#47
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by prethomDu har helt ret Uffe. Man kan klage til justitsministeriet, men det hjælper ikke det mindste hvis der foreligger en sigtelse eller en dom. 3 år er den korteste tid man normalt mister tegnet, og 5 år ved grovere sager som vold, narkobesiddelse, eller ulovlig våbenbesiddelse.


Hvis det er nok at der foreligger en sigtelse er der da knas med retsprincipperne. Er man ikke uskyldig til det modsatte er bevist?

Nu ville jeg helst ikke have smidt mine personlige erfaringer på. Men jeg er trods alt

kun en ud af mange, der ikke automatisk får sit jagttegn, tilsendt hvert år. Dermed skal

i ikke tro at i har en storforbryder blandt jer[Wink]

Første gang jeg blev spærret, var jeg blevet sigtet for vold ca. 3 mdr før tegnene skulle

udstedes. Alle mine makkere havde fået deres, men mit kom ikke. Op til sheriffen det gik.

Ja du er spærret pga den sigtelse for vold, fik jeg at vide. Jamen jeg fik da tiltale

frafald, gjorde jeg ham opmærksom på. Ja ja men det er jo ikke ensbetydende med, at man

ikke har været voldelig, og der havde manden ret. Efter lidt fortælling om min syge

moster gik han med til at jeg fik det. Dog med en meget højt løftet pegefinger.

Moralen er, at selvom man har fået tiltalefrafald er man jo ikke altid uskyldig.

Fik mit jagttegn igen sidste år efter at sheriffen havde taget det i 5 år i forbindelse

med en anden sag, om ulovlig våbenbesiddelse. Så nu efter at jeg har hængt mig selv ud

til offentlig skue. Så håber jeg at i kan bruge det til noget positivt[Smile]Og husk,

vi har kun jagttegnet til låns

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar


Beskeder i denne tråd
Reklamefremstød for danske jagtrejsende! - af GT - 17-03-2008, 03:22 PM
Reklamefremstød for danske jagtrejsende! - af GT - 18-03-2008, 03:04 PM
Reklamefremstød for danske jagtrejsende! - af prethom - 24-03-2008, 12:40 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)