Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dom afsagt i Vollsmosesag
#8
Citat:quote:

Bare vi så slutter med at sponsorere en enkeltbillet til et sted hvor de har indført den sharia lovgivning han så brændende ønsker sig. Det er jo muligt, han der kommer til at befinde sig i den anden ende af pisken end den han havde tænkt sig, men det er jo risikoen hvis man vil have den samfundsorden


Nemlig,ja[^]

Jeg er ikke racist,jeg mener at vi skal hjælpe dem der har hjælp behov, sålænge de overholder vore regler og iøvrigt opfører sig ordentligt.
Men, jeg mener at vi når de ankommer til landet skal forklare dem at de er velkomne sålænge de har behov for at være her, men første gang de bryder vore love, om de så bare hugger en pakke tyggegummi, eller konspirerer mod den samfundsorden som findes i DK eller allierede lande, så ryger de og den nærmeste familie på et fly tilbage hvor de kommer fra og så er vi egentlig ligeglade med at bøddelen står på landingsbanen og venter, de kan evt. få patronen udleveret ved afgangen.
Det største problem er nok anden og tredje generation, men hvis man forklarer familiens ældste at hvis en af de unge bryder loven, så er det ud, mon så ikke der kommer andre boller på suppen.

Ovenstående er firkantet stillet op, men hvis de fra starten kender konsekvenserne, kan de jo ikke bagefter sige at de ikke var advaret.

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar


Beskeder i denne tråd
Dom afsagt i Vollsmosesag - af ID - 11-04-2008, 06:56 PM
Dom afsagt i Vollsmosesag - af Kima - 11-04-2008, 07:10 PM
Dom afsagt i Vollsmosesag - af HappyNanoq - 11-04-2008, 07:15 PM
Dom afsagt i Vollsmosesag - af BC - 11-04-2008, 07:39 PM
Dom afsagt i Vollsmosesag - af LasseScout - 11-04-2008, 08:55 PM
Dom afsagt i Vollsmosesag - af HappyNanoq - 11-04-2008, 09:33 PM
Dom afsagt i Vollsmosesag - af Eric A - 12-04-2008, 06:01 AM
Dom afsagt i Vollsmosesag - af Kima - 12-04-2008, 09:38 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)