Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse
#86
[Image: DSC00826.jpg]
Så kan det ikke blive meget bedre[Smile]Ud i solen med en times tid til sig selv.Jeg har fræset ud til den anden sideplade og har samtidig lavet rum til de indvendige dele på sidepladerne.Det grønne karton på skæftestykket er en lille skabelon. Jeg fremstillede den for at kunne få rigtig form på "hylderne", som pladerne hviler på.Da jeg fræsede i dybden, skulle jeg passe på at få afsat en lille kant på modsatte side.Nu skal der passes ekstra meget på i håndteringen af skæftet. De nye kanter, der er fremkommet er sarte overfor stød m.m. Især kræver kanterne ved sidelåspladerne opmærksomhed. På et tidspunkt vil jeg fremstille "beskyttelsesklapper" til sidelåsområdet.De skal beskytte mest muligt til pladerne kommer i.
Faldt iøvrigt i aftes over en interessant brændestabel, som jeg synes er værd at se.
[Image: DSCN1353a.jpg]
SKELETON BUTT PLATES Er der snittere herinde, der har erfaringer med disse spændende kolbeafslutninger.Jeg har surfet lidt på ordet og har fundet nogle billeder og priser. Har vel nærmest ledt efter "arbejdstegninger" og inspiration.
Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse - af Walnut - 13-04-2008, 03:24 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)