Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mine våben er blevet stjålet! Skal have nye
#1
Hej alle,

Vi har netop haft indbrud og mine våben er dermed blevet stjålet fra våbenskabet. (incl. en 1 uge gammel Browning 525 sport, min "gamle" 425 sport (som har været med til lidt af hvert), min Baikal MP153 havbøsse og min riffel) - SNØFT
Jeg skal derfor bl.a. have mig en ny riffel. Jeg havde før en Tikka T3 hunter m/Zeiss Conquest 3-9x50.

Jeg har kun haft den 1 sæson og den har været min første riffel, som jeg har skudt mit første og eneste dyr med til dato (en flot seksender).
Med hensyn til riffel så vil jeg have en magen til igen, da jeg var rigtig glad for den, men overvejer lidt at købe en bedre kikkert.

Jeg er klar over at en conquest er en "billig zeiss", men synes nu at den var fin, men har heller ikke prøvet andet. Da jeg ikke har ret meget erfaring med riffeljagt vil jeg gerne have jeres inputs hertil om jeg skal give ldit flere penge og så få en endnu bedre kikkert - jeg forventer ikke umiddelbart at skulle gå på andet riffeljagt end lidt buk her i DK - men man ved jo aldrig.

Håber i kan være behjælpelige med at anbefale en bedre kikkert eller anbefale mig at købe en magen til den gamle.

Mvh
Lasse Nielsen
Svar


Beskeder i denne tråd
Mine våben er blevet stjålet! Skal have nye - af Lasse N - 01-07-2007, 11:34 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)