25-05-2008, 04:17 PM
Hvis vi skal være saglige, så tror jeg at de danske svinebønder og støtter på jævnt dansk skulle tage og lukke r*ven. Mig bekendt investerer dansk landbrug mange millioner årligt i at stable svineproduktion op i lande med store naturlige bestande af vildsvin. Enkelte lande har endda svinepest at kæmpe med, men det er ikke en hindring endsige et omtalt problem, naturligvis skal det jo så tillige bemærkes at 98% af svinene i Danmark går (ligger fastspændt i spændetrøje) i store lukkede stalde. Jeg mener at vi udemærket har plads til vilde bestande i Danmark, og at SNS ansatte skulle tage og se på den værdiforøgelse svinene kunne være rent faunamæssigt, istedet for at føre propaganda for landbruget. Selv gamle kedelige skove med store træer ville opleve en foryngelse da svinene bogstaveligt talt får rodet op i jorden og tingene til at spire, og det forbedrer levevilkårene for masser at dyrearter. Alt i alt en gevinst for hele samfundet.
Hellere svin end forvoksede rotter med store tænder som skal have hjælp til geninvandring...Svinene kan selv, og skal derfor have lov at etablere sig.
Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Hellere svin end forvoksede rotter med store tænder som skal have hjælp til geninvandring...Svinene kan selv, og skal derfor have lov at etablere sig.
Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane