Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det er åbenbart farligt at være riffelskytte
#14
Ser at mitt innlegg fra i går forumet kunne virke litt negativt, men det var overhodet ikke ment sånn. Jeg ville bare forklare et par nevnte poeng rundt rifla og selve hendelsen, og er ikke ute etter å kritisere noen.

Jeg er egentlig bare meget imponert over responsen rundt denne hendelsen fra deg Ignorant, og da fra S&L. Det er betryggende for oss som driver med dette, at vi blir tatt seriøst når vi kommer borti slike hendelser.
Vi har jo hørt om importører og produsenter som nekter for feil/mangler ved sine produkter, uten å gjøre nevneverdig research. Så ikke tilfelle i denne saken, etter hva du kan fortelle om dine tester av både S&L og andre våpen.

Grunnen min til å følge opp i denne saken ligger kun i at jeg kjenner flere som skyter med S&L og jeg vet også at dette er et populært våpen. Dermed vil denne hendelsen føre noe godt med seg for oss alle, når du er ferdig med dine tester.
(Må forresten være litt artig å eksperimentere litt med tennåler og sluttstykker å... )
Svar


Beskeder i denne tråd
Det er åbenbart farligt at være riffelskytte - af Myrsken - 03-06-2008, 03:45 AM
Det er åbenbart farligt at være riffelskytte - af Myrsken - 04-06-2008, 01:03 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)