Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det nye nummer af Jagt, Vildt & Våben feedback
#3
Jeg synes klart, det er det bedste blad I har lavet til dato - og generelt har jeg stor fornøjelse af mit abonnement.

Jeg er forholdvis "ung"[?] i faget - årgang 70 - og min stadig voksende interesse for våben, ammo og jagtudstyr er vel ikke mere end ca. 5 år gammel. Det er dog stadig suverænt jagten der rykker mest i mig. Så for mig har JVV en en rigtig fin blanding af underholdende, lige-ud-ad-landevejen jagthistorier og fagligt interessante artikler. At meget af stoffet er kendt af vise læsere og hele eller dele af artiklerne måske læst andetsteds er for en relativt uvidende læser som mig selv totalt ligegyldigt. Jeg finder mange af de faglige artikler ganske lærerige - og iøvrigt som regel også ganske velskrevne.

Og så er det en befrielse at bladet er fri for (alt for mange) politisk motiverede indlæg. OK - der var lige den slet skjulte agiteren for at lade vildsvinene indvandre frit fra syd[Wink].

Skal jeg være lidt kritisk, så har der ind imellem været jagtberetninger skrevet af lidt for uerfarne skribenter. Fine historier, der kunne have haft godt en lidt mere kritisk sproglig korrektur.

Men all in all skide godt blad. Keep it on!

/bundgaard
Svar


Beskeder i denne tråd
Det nye nummer af Jagt, Vildt & Våben feedback - af bundgaard - 05-07-2008, 07:47 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)