Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det nye nummer af Jagt, Vildt & Våben feedback
#11
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Også ros til bladet her fra min side,dog vil jeg gerne se nogle artikler om genladning-men det har formentligt ikke interesse hos ret mange læsere...?
Lige et par spørgsmål: I artiklen om haglpatroner står der,at haglstørrelse 1 er forbudt i DK. Det er da ikke rigtigt-er det??
Jeg mener at størrelse 1 & 2 blev lovlige kort tid efter blyhagls-forbudet.

Og så syntes jeg at de store billeder med flodhesten i Norma "PH" artiklen er lidt "underlige" På billede 2 har skytten angiveligt netop affyret sin .416 Rigby-men riflen har samme position som på billede 1.Ville mundingen på kanonen ikke hæve sig en hel del i skudøjeblikket pga.rekylen ??

Men alt i alt så syntes jeg det er et super blad-og jeg håber det "får lov" at leve fremover.

Hilsen Ulrik



Hagl: Nr. 1 har en nominel diameter på 4,06 mm - dansk maksimum er 4,0 mm.

Flodhest: Jeg ved med sikkerhed, at billederne af "flodhesteskytten" ikke er manipulerede. Læg mærke til at skyttens skulder på billede to er trykket markant bagud. Jeg tror et billede taget et halvt sekund senere ville vise en kraftigt hævet munding.

Genladning: Det vurderes fortsat, at emnet er for specielt - i hvert fald i forhold til dybdegående artikler.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Det nye nummer af Jagt, Vildt & Våben feedback - af Høgh - 06-07-2008, 11:43 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)