Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det nye nummer af Jagt, Vildt & Våben feedback
#13
Absolut bedste blad til dato, men Perto leverer stadigvæk for meget genbrug!

Bjørnepatronen – genbrug (alle har læst den artikel) – og kender forfatterens glæde ved 358! Køb en 9,3'er til Svensk bjørn og elg[Smile].

Norma PH var ganske interessant – Konceptet el. idéen er for så vidt gammel og skulle virke, men prisen. Igen en fremhævelse af 358, som i og for sig er ok.

Rejse riffelen, jo valget mellem Sauer 202, Blaser og Mauser M03 var givet på forhånd m. samme patron bund – selve testen og gennemgang af M03 og pibeskift til et rent 10 tal. M03'ern skal jo have lidt støtte for at klare sig.

Merkel artiklen – kors hvor jeg savlede også et 10 tal med pil op. Specielt at man tog sig tid til at lave en hagl dæknings test. Den gav mig mod på at fortsætte m. mit project!

Haglpatron testen var der imod rodet!

Holland&Holland, bortset fra at det åbenbart er et ”must” i et hvert jagtblad at bring en artikel om Engelsk/UK bøssemager kunst, så er den sober

Den med de høje fasaner forstod jeg ikke en brik af!

Svensk buk og gravhund - den var da meget sød, måske for meget bavl om utroskab med en gravhund - selv erkendelse i tilfældet "en tvivlsom kugle" er kun godt!

Så er jeg ikke nået længere, men Høgh - det kommer!

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Beskeder i denne tråd
Det nye nummer af Jagt, Vildt & Våben feedback - af THORLAK - 07-07-2008, 04:00 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)