Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Integrationsjagt
#1
For ligesom at gøre noget for at fremme integrationen havde jeg inviteret en bekvemmelighedsflygtning fra det sjællandske på ande/gåsejagt på fjorden[Big Grin],bla. for at vise at vi herovre tager jagten dybt seriøst[8D].
Han kom anstigende i sidste øjeblik,undskyldningen lød : jamen GPSen sagde at jeg skulle køre vest om fjorden.
Nå, vi kom afsted og vel ankommet til fjorden var det så at min ellers omhyggelige planlægning svigtede, der var ingen vand[xx(], jeg havde ellers talt med min makker, som havde været afsted dagen før, meldingen havde lydt at der ikke var problemer, nå, vi blev enige om at på jagt skulle vi sgu, så vi halvvejs bar prammen ud og fik os sat, vi så både ænder og gæs, men fik ingen skudchancer[xx(].
For at råde bod på det, nævnte jeg at der var rævejagt i en af lokalforeningerne, vi blev enige om at tage afsted og efter et kort stop på min bopæl ankom vi så.
Vi var over det meste af sognet og der blev set råvildt og en del ræve hvoraf 3 blev skudt, den ene af sjællænderen[Big Grin], som havde den enorme frækhed at nøjes med 1 skud, han kunne måske godt have været lidt mere taktfuld og have skudt andet skud osse, istedet for at "prale" og overgå de lokale, men alligevel: Tillykke med ræven, og velkommen til jylland[^], nu skal vi så lige have fundet en gravjagt[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Beskeder i denne tråd
Integrationsjagt - af Kima - 10-09-2007, 01:48 PM
Integrationsjagt - af ID - 10-09-2007, 03:43 PM
Integrationsjagt - af HappyNanoq - 10-09-2007, 07:35 PM
Integrationsjagt - af Great Dane - 10-09-2007, 08:44 PM
Integrationsjagt - af Kima - 10-09-2007, 09:40 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)