Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kronvildt, markskader, forkert afskydning oa.
#36
Citat:quote:

Originally posted by Skovfogdeelev Christensen

Det undre mig at en sådan debat foregår på en så lidet besøgt side. Specielt med aktører som Poul Hald Mortensen, Norbert Ravnsbæk, J.H. Jakobsen og Knud pedersen. 8780 hits er ikke imponerende, undskyld mig. Det virker umiddelbart for mig som om det kommer ud til et meget lille publikum.

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Der var en grund til Dalgas ikke plantede bøg på heden!



Det kunne jo måske skyldes at bestyrelsen brænder for jagtsagen og derfor gør noget[Wink], jeg kender et par stykker af dem og ved at flere af dem er temmelig aktive i diverse udvalg, nu er Norbert og Knud Pedersen jo osse et par "nede på jorden" typer, så hvorfor skulle de ikke ville deltage, selvom det "kun" kommer ud til et lille publikum[?].

Jeg synes egentlig at Poul Hald lyder rimelig fornuftig og afdæmpet i en del af det han siger, jeg er dog ikke enig med ham i det hele, men han truer jo ikke ligefrem med bål og brand, så mon ikke det var muligt at finde ud af noget fornuftigt som alle parter kunne "leve" med.

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar


Beskeder i denne tråd
Kronvildt, markskader, forkert afskydning oa. - af Kima - 04-09-2008, 12:43 PM
Kronvildt, markskader, forkert afskydning oa. - af alan - 28-11-2008, 06:19 PM
Kronvildt, markskader, forkert afskydning oa. - af alan - 22-03-2009, 02:48 PM
Kronvildt, markskader, forkert afskydning oa. - af alan - 22-03-2009, 06:02 PM
Kronvildt, markskader, forkert afskydning oa. - af alan - 24-03-2009, 01:09 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)