Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Speed loading
#5
Så er det afprøvet. Desværre er de lokale skydebaner lukket for vinteren og det driller stadig med tiden. Derfor foregik afprøvningen nede på mine forældres eng hvor der går nogle køer. De første tre skud lå næsten på en vandret linie med en afstand fra yderkant til yderkant på ca. 25 mm. Ikke dårligt, så skal den bare have et enkelt klik til venstre og så spiller det. Det er begyndt at regne så det er bare ud over stepperne. Krydset hviler fint på skiven med 20 ganges forstørrelse, skuddet går og jeg skal lige finde skiven igen. Det eneste jeg ser er en ko [:0][xx(]. Pis. Bløder den? Jeg forventer hvert øjeblik at den skal gå i knæ men den tager et par skridt fremad. Sidder skuddet hvor det skal? Det er ikke til at se så jeg tager riflen med ned til skiven, parat til at affange. Skuddet sidder hvor det skal, jeg kunne bare ikke se det fordi det sad i den sorte plet i midten. Koen er uskadt men jeg har lært noget om at have for travlt [:I].
Nu har jeg en fin jagtpatron til en fin pris med et lille tidsforbrug, men jeg vil nok have koen i baghovedet når jeg nedlægger vildt med den. At den så oven i købet rammer så tæt på træningsammunitionen er jo bare perfekt.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Beskeder i denne tråd
Speed loading - af ujensen - 03-05-2008, 03:16 AM
Speed loading - af Kjeldsen - 03-05-2008, 03:33 AM
Speed loading - af LasseScout - 03-05-2008, 04:56 AM
Speed loading - af støver - 03-05-2008, 10:34 PM
Speed loading - af ujensen - 14-10-2008, 02:32 AM
Speed loading - af Jamo - 14-10-2008, 03:14 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)