Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jæger fandt konen i seng med kammerat
#12
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Jeg er faktisk ret sikker på at jeg ikke besidder den selvbeherskelse, det har i den beskrevne situation - Jeg er sikker på at jeg havde afkrævet elskeren 10-20 kr som betaling for hyrdetimen med konen - mere kan hun ikke være værd [^][Wink]
Mvh.
Lars/Great Dane



Jeg havde for en del år siden en chaufførkollega som ikke var så let at hyle ud af den.
Efter en længere tur kom han uanmeldt hjem og fandt konen med en anden, min kollega var kendt for at kunne slå en proper næve, så fyren sprang ud af sengen og stillede sig an, kollegaen kiggede på ham og bød på en kop kaffe, fyren var ikke kaffetørstig, men svaret lød,: kan du kn.ppe min kone, kan du osse drikke min kaffe.
De satte sig i køkkenet og drak kaffe, efter en halv times tid, hvor der ikke var sagt et ord, siger kollegaen til fyren at nu er det vist på tide at han smutter, fyren er enig og da han står i døren på vej ud, siger kollegaen : øhh du skal da lige huske at få kællingen med.

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar


Beskeder i denne tråd
Jæger fandt konen i seng med kammerat - af Tika - 16-10-2008, 04:12 PM
Jæger fandt konen i seng med kammerat - af Lille - 16-10-2008, 06:02 PM
Jæger fandt konen i seng med kammerat - af Kima - 16-10-2008, 06:18 PM
Jæger fandt konen i seng med kammerat - af Kima - 17-10-2008, 02:08 PM
Jæger fandt konen i seng med kammerat - af okj - 17-10-2008, 04:35 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)