Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det er åbenbart farligt at være riffelskytte
#49
Citat:quote:

Originally posted by Zoli

Citat:quote:

Originally posted by yeti

Det var jo sådan set det jeg troede jeg gjorde da jeg tog fat i Game Fair hvor jeg har købt min skyder. Mig bekendt er der ikke noget S&L center har i Malmø. Det har jeg også gjort S&L opmærksom på med der er fortsat radiotavshed i Raskmølle.



Hej Yeti,
min er også fra Gamefair, og jeg fik samme besked som dig, at de ventede besked fra S&L.
Jeg havde brugt vaabensmeden.dk i anden anledning, så jeg ringede til ham. Der var ingen problem, han kendte til sagen og havde modtaget de nye stifter, tiptop service.

Det glæder mig at høre Kristian kan leverer god service - for det er i virkeligheden min eneste anke på min S&L. Den skyder jo som en drøm og pibeskiftet virker efter min mening rigtigt godt. Jeg har lige nu et KKC skæfte liggende hos noget familie i Oslo og når jeg får det hjem så kan det være at jeg skal smutte en tur forbi Roskilde. Mht. slagstiften så tror jeg også at der er ved at være en på plads.

Tak for alle de gode råd og idéer.

Mvh
[Image: Zoli1.jpg]

Nu med S&L [Big Grin]


Mvh.

Yeti
Svar


Beskeder i denne tråd
Det er åbenbart farligt at være riffelskytte - af Myrsken - 03-06-2008, 03:45 AM
Det er åbenbart farligt at være riffelskytte - af Myrsken - 04-06-2008, 01:03 AM
Det er åbenbart farligt at være riffelskytte - af yeti - 30-10-2008, 12:25 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)