09-12-2008, 01:34 PM
Uden at kende forholdende på hver enkel bane i DK, så tror jeg at specielt med riffel, kan en skydeprøve give en del besvær, grundet træningsmuligheder. tag feks. Hatting i Århusområdet, han er nødt til at køre 70 km for at komme til nærmeste bane. Der er mange der mangler muligheder og har længere kørsel til banen, og hvis der i forvejen bliver yderligere pres på med årlige prøver, frygter jeg at mange ikke kan komme til.
ikke helt rigtigt.... der er skydebane i allingeåbro med 200 meter åben næsten hver lørdag... skydebane i grenå med hjortebane på 100 meter... kender ikke åbningstider spørg strom
ingen af dem ligger mere end 30-40 km væk og når jeg tænker på hvor langt folk er klar til at køre for at komme på arbejde så burde det ikke være det store problem...
jeg medgiver at det kunne være lækkert med en skydebane i hvert kirkesogn men det er nok over de dage med alt det her sikkerhed, miljø og støj
Mvh. Kim
ikke helt rigtigt.... der er skydebane i allingeåbro med 200 meter åben næsten hver lørdag... skydebane i grenå med hjortebane på 100 meter... kender ikke åbningstider spørg strom
ingen af dem ligger mere end 30-40 km væk og når jeg tænker på hvor langt folk er klar til at køre for at komme på arbejde så burde det ikke være det store problem...
jeg medgiver at det kunne være lækkert med en skydebane i hvert kirkesogn men det er nok over de dage med alt det her sikkerhed, miljø og støj
Mvh. Kim
med venlig hilsen
Kim
Kim