Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&L Classic. Nu transmogriffet til en M 97
#14
Citat:quote:

Originally posted by ignorant
Du kan da bare købe en m97, der har du alle valgmulighederne, undtagen plastik og rusthæmmet automatstål med indbygget kuldesvækkelse[Wink]
Der er dog mulighed for en corosionsbestandig overflade, der duer, men kan have mindre farvevariationer.

jbn



Jeg forstod på m@x at det ikke længere var muligt at få laminatskæfte, men jeg var lige indenom Aktiv Fritid i Køge og Michael ringede straks til Morten og spurgte. Han sagde at det kunne leveres på en DL 97 og så er den jo stadig i spil. Fordele ved en Classic var jo at den var prismæssigt komkurrencedygtig med Tikkaen. Hvis jeg skal have en DL 97 skal der åbnes noget mere for mulvarpen men den er jo ikke handlet færdig endnu [Wink]. Der bliver desværre nok ikke råd til en merpris for den corosionsbestandige overflade men derfor må du da gerne lige fortælle lidt om den alligevel Igno. Så må jeg jo snakke med Michael om hvor lidt han skal have ekstra for det (det kommer nok i forvejen til at tage lidt tid at forklare ham at det ikke skal koste ekstra at dreje mindre af piben og at pinden ikke skal være af den kostbare valnød) [8D].
Hvordan er forresten farven på laminatet? Der står et par Classic i butikken i en flot blå-grå farve, er det stadig den?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Beskeder i denne tråd
S&L Classic. Nu transmogriffet til en M 97 - af ujensen - 12-12-2008, 12:02 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 13 gæst(er)