10-01-2009, 05:29 PM
Citat:quote:
Originally posted by Tonny
Nu er der en leveringstid på 13-14 uger siger de, så jeg bliver presset[:I]. Men ja det var til denne sæson, som starter i marts[].
Måske bliver jeg nødt til at få specialundervisning[:o)][].
Jeg fornemmer at snittekurset ikke bliver foreløbigt eller hvad?
+GONE2HUNT+
Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.
Så vil jeg, lidt presset se, om jeg med mine snitfingre kan nå op og tage dig i det ene øre. Jeg ville MEGET gerne have haft min lille Varmint klar til ræv denne vinter, MEN indså hurtigt at jeg så skulle gå på kompromis med udførelsen af arbejdet. Det går ikke. Jeg ved ikke hvor meget arbejde, der skal udføres på dit kommende præfabrikat men jeg gætter på både bedding, netskæring og tilpasning af løbskanal. Dertil kommer formodentlig diverse øvrige småjusteringer og overfladebehandling. Med den nævnte levering er projektet under pres[B)]
Jeg havde forestillet mig, at den optimale placering af en skæfteweekend skulle ligge i november. Det vil give interesserede mulighed for at forberede og evt. finde/ udsøge sig et egnet projekt. Det vil også give mulighed for en evt. ompibning, og det vil give mulighed for at hjemtage laminat eller valnød.Det giver også tid til at kigge på evt. køb af specialværktøj. Hatting har stillet sig til rådighed og får så mulighed for at samle en ordre.
Der kan så også i perioden frem til november sparres med snitterne i VTF, ifald der opstår spørgsmål i forbindelse med disse projekter.
6-8. november kunne være et udspil. Lad høre fra jer. Jeg er personligt åben for andre forslag.
Mvh Walnut