Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Politikere vil stoppe DKs største dyrehave
#24
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Citat:quote:

Originally posted by Tika



HØRT !

Og lad os i samme ombæring lave loven om, så alle må hegne deres skove, og strande - i det hele taget skal det være muligt at holde enhver form for uønsket trafik væk fra sit område - også selvom man fx. ejer den eneste sti der fører ned til et stort engområde, en strand eller andet. Så kam man reelt få en ægte privat strand ved at købe 5 meter af de stier der fører ned til stranden [Wink]

Det ville så bare være trist hvis Maersk besluttede sig for at bruge alle sine penge på at købe jord, hvorefter han aå fx. asfalterede et område på størrelse med sjælland.

Det jeg med slet skjult sarkasme prøver at illustrere, er at der skal være grænser for den fri råderet, da det ellers kan have store konsekvenser for andre/naturen.

Nøjagtigt hvor grænsen skal gå, ved jeg ikke - jeg mener bare ikke at det skal være en selvfølge at man må gøre som man vil, fordi man ejer jorden.

Men i misundelsens grønne skær, kan man da altid drille dem med at der nu ikke længere kan drives jagt - det vil være ren afskydning, nu hvor det er en dyrehave [Wink]

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv



Kenneth, lad mig så lige - med samme slet skjulte sarkasme - henlede din opmærksomhed til, at mit indslag nu engang handler om indhegning og ikke om asfaltering.[xx(]

Kirk Christiansen har lovet adgang for offentligheden, hvilket hun også er forpligtet til ifølge loven.
Hun opfører ikke en betonmur, men et vildthegn, ligesom flere landmænd vel at mærke, som vi har læst om på det sidste, der har hegnet vildtet fra statsskovene UDE. Kirk Christiansen vil hegne dem INDE, bevares, men et vildthegn er vel et vildthegn. Vildthegn er lavet til at holde hjortevildt inde - eller ude... og er derfor i realiteten kun til gene for skydeglade naboer. Bittert for dem bestemt, men Herre Gud...

Vi kunne selvfølglig opstille en masse hypoteser om, hvad der ville ske hvis hun byggede en affyringsrampe til rumraketter, en atomreaktor eller en 170 hektar stor parkeringsplads til dieseldrevne græsslåmaskiner...[?]
Jeg vil dog nøjes med at tage stilling til den aktuelle situation. Det er også det de har gjort på kommunerne - og jeg tror det er derfor de er nået til samme konklusion som jeg [8D]
Svar


Beskeder i denne tråd
Politikere vil stoppe DKs største dyrehave - af alan - 31-01-2009, 12:40 AM
Politikere vil stoppe DKs største dyrehave - af alan - 31-01-2009, 05:58 PM
Politikere vil stoppe DKs største dyrehave - af Tika - 11-02-2009, 01:16 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)