Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Montering af Harris "rembøjle"
#4
[Smile]
Alt forstået.
Tanken om den lille rillede møtrik som afstandsmøtrik opstod, fordi jeg har svært ved at se, at bolthovedet med hullerne, når det ligger an mod en forholdsvis flad underside af forskæftet, kan nå ned igennem det firkantede hul og møde de to flanger med tappene.Samlingen af delene skal jo foregå under hullet, fordi de to flanger skal trykkes åbne for at kunne gribe i hullerne. Jeg troede så, at bolthovedet med hullerne skulle skrues højere/ længere væk fra bunden af skæftet, så det blev muligt at nå længere ned igennem det firkantede hul.Jeg har dog haft problemer ved at acceptere bolthovedet stående som en stilk ud fra bunden af skæftet[:o)].
Hvis jeg har forstået dig rigtig Tonny har jeg, bortset fra de små plasticskiver, delene til montering. Bolthovedet skal monteres sikkert fra løbskanalen og sidde med kontakt til undersiden af forskæftet. Når det er sket, kan jeg lægge beslaget an mod undersiden af forskæftet og bringe de to samlingsdele i kontakt og låse det hele fast med "låseskruen, der trækker det hele sammen.
Mvh Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Montering af Harris "rembøjle" - af Walnut - 21-02-2009, 01:53 AM
Montering af Harris "rembøjle" - af 6mm - 21-02-2009, 03:32 AM
Montering af Harris "rembøjle" - af Tonny - 21-02-2009, 03:49 AM
Montering af Harris "rembøjle" - af Walnut - 21-02-2009, 11:00 AM
Montering af Harris "rembøjle" - af kanker - 21-02-2009, 11:34 AM
Montering af Harris "rembøjle" - af Claxel - 21-02-2009, 03:11 PM
Montering af Harris "rembøjle" - af Walnut - 21-02-2009, 04:46 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)