Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt
Citat:quote:

personligt ville jeg dog helst undgå at skyde rådyr med Slugs - jeg kunne godt forestille mig at der ikke ville blive meget brugbart kød tilbage.
Personligt ville jeg blive meget glad hvis Buck Shots blev tilladt til råvildt - jeg har prøvet at skyde råvildt med Bismut og det er da værste skidt jeg nogensinde har skudt med.

Slugs er først for nyligt blevet forbudte i Kroatien, og jeg har igennem min jagtkarriere skudt mange af slagsen af.

Generelt er jeg enig med Strom, især i det, at det ikke er selve kuglen der er problemet, men mangel på mulighed at affyre sådan en projektil med tilfredsstillende præcision, i hvert fald fra almindelig haglgevær.

Især hvis man ikke overholder afstande.

Men en ting er sikker, de er meget effektive, og de ødelægger i hvert fald ikke mere kød end riffelkugler.
Til gengæld smadrer Buck Shots alt, og hvis afstand er nogenlunde normal, er der kun mos tilbage af det de rammer.

Jeg vil, til enhver tid, hellere skyde de rådyr jeg skal spise med slugs end med hagl, bare jeg er sikker på, at jeg kan ramme med dem nogenlunde hvor jeg vil.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar

Beskeder i denne tråd
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 04-03-2009, 02:55 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 04-03-2009, 10:04 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 04-03-2009, 10:35 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af Buba - 05-03-2009, 02:15 AM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 05-03-2009, 07:54 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 05-03-2009, 09:17 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 05-03-2009, 10:50 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 08-03-2009, 03:25 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)