Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hylsteret følger ikke med bundstykket tilbage..?
#1
Min "nye" Sauer har lige spillet mig et puds...

Efter at have ladt 100 stk 6,5x55 ville jeg lige kamre dem for at være sikker på at der ikke var klemmere.
MEN[Sad!] så begyndte nye problemer i form af at bundstykket ikke tog hylstret(incl kugle og det hele) med ud igen....Det sker kun ved nogle få, men hvorfor???
Samlede de få sammen og kamrede dem igen. Her var der så nogle der godt nok fulgte med ud igen efter at være kamret, selv om de ikke gjorde det første gang. Men dog ikke alle og efter at kamre dem en tredje gang hjalp det ikke på dem.
Når hylsteret(patronen) sidder i kammeret efter at bundstykket ikke har taget det med ud, så er det ikke fordi det sidder fast da de af og til selv falder ud/tilbage.
Jeg har haft problemer med klemmere, men det er løst med en small body die som jeg var nød til at dreje en anelse af i bunden for at få det til at virke. Klemmerne var helt væk nu...Herligt[Smile]...

Spørgsmålet er så nu om jeg har kalibreret for meget så hylsteret(patronen) går for langt ind i kammeret og bundstykket så ikke kan nå den og dermed ikke presse nok på hylstret således udsmider palen kan få fat....??? Men så burde det jo være dem alle??????
Kalibrering, trimning og refning har jeg været omhyggelig med.
Har renset og smurt bundstykket uden virkning....

Kan det at affyre patronen gøre det sidste til at alle vil efter de er afskudt...Tænker på om de så bliver tilpas trykket tilbage i mod bundstykket således udsmider palen får fat hver gang og dermed tager hylsteret med ud hver gang....????

Nogen der ved hvad der er galt????????????????

MVH
Uthsen
Svar


Beskeder i denne tråd
Hylsteret følger ikke med bundstykket tilbage..? - af Uthsen - 20-04-2008, 02:30 AM
Hylsteret følger ikke med bundstykket tilbage..? - af Uthsen - 20-04-2008, 03:19 AM
Hylsteret følger ikke med bundstykket tilbage..? - af Uthsen - 20-04-2008, 12:04 PM
Hylsteret følger ikke med bundstykket tilbage..? - af Uthsen - 20-04-2008, 02:48 PM
Hylsteret følger ikke med bundstykket tilbage..? - af Uthsen - 20-04-2008, 09:44 PM
Hylsteret følger ikke med bundstykket tilbage..? - af Uthsen - 20-04-2008, 11:22 PM
Hylsteret følger ikke med bundstykket tilbage..? - af Uthsen - 23-04-2008, 12:59 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)