24-03-2009, 11:38 PM
Citat:quote:
Originally posted by river
hej Asbjørn
jeg skød Zebra med cal. 300 mag den blev skudt på 150 meter den gik 3-5 meter.
den hvide bles buk blev skudt på 220 meter den blev skudt med cal 243w den gik ca 10 meter.
water hog blev skudt på 100 meter den gik ind i noget tæt busskas den blev drevet ud igen af vores tracker jeg skød den igen først i næsen så kom den direkte mod os der efter skød jeg den i høje blad så gik den ned 2 meter fra os. det var tæt på.
impalaen blev skud med en 22-250 80 grains. den gik 300 meter og skulle have flere fangst skud. denne caliber er nok lige lille nok til et så stor dyr.
blue harter beast blev skudt med en 300 w mag på 100 meter den gik ned i skudet.
bles buken blev skudt på 260 meter med 22-250 den gik ned i skudet.
mounten reed buk blev skudt med 22-250 på 270 meter jeg ramte den lidt lavt i første skud. den vender front til os og jeg skyder den i halsen og den ligger der.
Sten bukken skyder jeg ude på 220 meter men den er i løb. solen var ved at gå ned og tiden løb fra os så Jonny går ned hvor vi sidst så den og rejser den løber da jeg skyder første gang rammer lidt bag på den så løber den op af en bjergside der kan jeg skyde den engang mere der går den ned. den blev skudt med cal.22-250.
Oryx blev skudt på 150 meter med en cL. 300W MAG 3 gange så skal jeg lade igen der er den kun 2 meter fra mig da jeg skyder den igen den går forsat så den får en skud mere så falder den om alle 5 skud sad godt det var barens triple X.
spring bikken blev skudt på 160 meter den gik med en god blad kugle 40 meter så skød jeg igen og den gik ned.
jeg vil gerne af sted til mars april næste år men de er booket så jeg ved ikke hvor når det kan blive
mvh
kristian
Dø ved kølle
Super beskrivelse og super billeder - takker....[]
Uha - der er sgu lang tid til det bliver min tur.....[V][]
Var du tilfreds med Barnes-kuglerne og hvad med udgangshullet?
Grunden til at jeg spørger er, at jeg selv overvejer at købe nogle Barnes MRX eller TSX til min 30.06.
Det største jeg skal skyde er formodentlig blesbuck - men hvem ved hvad der sker hvis der pludselig står en Oryx...[]
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Tikka M695, 338 "Pind-is"
Asbjoern
Tikka M695, 6,5 "træls"
Tikka M695, 6,5 "træls"