Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
test af horizon buckridge 8-32x42 OA kikkert
#14
Et par af de lokale har prøvet kikkerten i en udgave med lidt mindre forstørrelse end den, der deltog i Hattings eksperiment(6-24*42). De blev så begejstrede for kikkertens beskaffenhed i forhold til prisen, at flere af dem har bestilt.....
Jeg selv prøvede den for første gang i dag på 100 m. bane, monteret på en 222rem - jeg må sige, at den fungerer upåklageligt. Skudgruppe på 6 kugler på 2 cm med remington fabriksammo. De 3 første skud skudt med forstørrelsen indstillet på 24 og de 3 sidste skudt med forstørrelsen på stillet 12.
Bagefter prøvede jeg en Zeiss Variopoint 3-9*56 med belyst rødpunkt. Det var selvfølgelig en hel anden oplevelse - men den koster jo også 16 gange så meget, så man kan med rette forvente mere.....men jeg må sige, at jeg er meget positivt stemt overfor Buckridge kikkerten. Nu får vi se, hvor meget lys den tager ind, når rågereguleringen begynder i maj, og man står i skygge under løvdækket på en overskyet dag...det må være den næste test... [Smile]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
test af horizon buckridge 8-32x42 OA kikkert - af JTK (Låst!) - 28-03-2005, 01:33 AM
test af horizon buckridge 8-32x42 OA kikkert - af JTK (Låst!) - 29-03-2005, 05:06 PM
test af horizon buckridge 8-32x42 OA kikkert - af ran - 25-04-2005, 02:13 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)