Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Politikere vil stoppe DKs største dyrehave
#21
Jeg glæder mig rigtigt meget på Sofie Kirk Kristiansens vegne!

Jeg synes det er helt i orden, at hun må indhegne sin egen skov. Det manglede da bare! Hun har købt og betalt den.
Og med den danske regide lovgivning f.eks omkring vildsvin, er det den eneste måde at måtte have det vildt i sine skove som man vil.

Selvfølgelig må man sætte hegn op om sin egen jord. Landmænd gør det for at holde vildtet ude, andre gør det for at holde vildtet inde, men grundlæggende kommer det ud på ét. Det handler om at beskytte egne økonomiske interesser og det har man naturligvis lov til.

Hvis der på Klelund gøres en masse tiltag for vildtet, som i sidste ende øger bestanden, så kan jeg da godt forstå at der sidder en masse bitre nabolodsejere og får ondt r**** over, at de ikke kan få lov til at spise krummerne fra de riges bord i form af strejfende kronvildt m.m. Men det er da bare ærgerligt.

Hvis Klelund IKKE var blevet indhegnet og krondyrbestanden var eksploderet, så havde man OGSÅ hørt en masse mobsede naboer brokke sig over at dyrene kom og åd deres afgrøder og der havde med garanti lydt et ramaskrig og de havde krævet området indhegnet.

Folk jamrer sig uanset hvilken vej vinden blæser og det er en smule ynkeligt i længden.

Jeg vil ønske vind i sejlene til Sofie Kirk Kristiansen! Jeg håber de får et dejligt sted, med uhørt lækre jagtmuligheder og jagtoplevelser - også selv om jeg ikke må deltage.

Det er nemlig i orden at glæde sig på andres vegne.
Svar


Beskeder i denne tråd
Politikere vil stoppe DKs største dyrehave - af alan - 31-01-2009, 12:40 AM
Politikere vil stoppe DKs største dyrehave - af alan - 31-01-2009, 05:58 PM
Politikere vil stoppe DKs største dyrehave - af Tika - 05-02-2009, 12:46 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)