Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sako Finnlight Syntetic 6,5X55 landet som Bavarian
#17
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

[Image: DSC016461.jpg]
Hej
Som bekendt endte befamlingen af Sakoer med Bavarian modellen. Jeg har surfet en del på model navnet, hvilket har indbragt en del oplysninger og større eller mindre test. Jeg læste et enkelt sted om en skuffelse over skæfte og finish i forhold til prisklassen. Min Bavarian er selvfølgelig blevet vendt og drejet både før og efter handelen. Træet er i en god kvalitet og ligger i en grade 1-2. Det har en smuk farve, og mine kritiske øjne har ikke kunnet finde sjusk eller dårlig forarbejdning.Skæftet er, som forventet, ikke helt mættet med skæfteolie.Efter længere tids "forsømmelse" trængte den til omsorg. Den videre skæftepleje er påbegyndt. Skulle jo alligevel fjerne fedtede fingre og savl fra mine to jagtvenner[Wink]
Jeg har bestilt 3 blændskruer til hullerne efter de faste sigtemidler. Overvejer om den skal indvies i Ulfborg i næste weekend.
Planen har ellers været at 222éren skulle på opgaver her. Selvfølgelig forudsat, at det ikke blæser en halv Pelikan[Wink]
Mvh Walnut


Svar


Beskeder i denne tråd
Sako Finnlight Syntetic 6,5X55 landet som Bavarian - af iver - 28-08-2009, 11:16 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)