Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sako Finnlight Syntetic 6,5X55 landet som Bavarian
#20
Hej Walnut,

Tak fordi du reagerede på henvendelsen selvom det jo var et gammelt indslag.
Ja jeg kan næsten ikke kende den efter sådan en ombygning,godt at høre du stadig er tilfreds med den.
Jeg købte en ny Sako Bavarian 6,5 x55 i sidste uge og har nu lige fået den hjem,skød nogle skud med den i bænken og de sad ret præcist vil jeg sige,det var så med Norma 10,1 g men de er jo lidt dyre og jeg plejer da også at skyde med Lapua 10,1 g men Sakoen er vidst ikke så kræsen igen har jeg hørt så jeg går nok tilbage til Lapua.

Min pibelængde er også 54 hvis det er uden kammeret målt med og det er vel sådan der måles ikke.
Jeg vil lige høre dig om din montage,er det mon den lave sakomont. du har på der eller er det en medium,der blev sat en medium på min,men kan den ikke monteres med en helt lav,da jeg syntes den er lige høj nok når jeg kaster den op til kinden skulle den vel gerne passe ud for øjet uden at skulle løfte korrigere ved kindpuden først ikke,men kikkert kan måske ikke være der så,det er en S&B 3-12x50

Men ellers er jeg p.t meget tilfreds med den,forskæftet helt foruden og pistolgreb er lidt mørkere end på din,jeg har lige mættet den op med lidt lys skæfteolie,jeg vil nok også have afmonteret sigtekorn og kærv som jeg ser du har gjort da det jo ikke er nødvendigt med en fast montage.

Mvh Iver
Svar


Beskeder i denne tråd
Sako Finnlight Syntetic 6,5X55 landet som Bavarian - af iver - 05-09-2009, 12:52 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)