Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sako Finnlight Syntetic 6,5X55 landet som Bavarian
#10
Hej.
Min nye riffel er færdig og indskudt. Er blevet tævet, hånet og forsøgt ydmyget på det groveste af mine to Sauer 202 venner. Hvor kunne du gøre det[:0] Hør det skralderværk af en lås[^] Se det pindværk af et magasin[^] Se den primitive sikring[^]
Det hele prellede af på den nye og determinerede kommende Sakoman[Wink] Bag al den voldsomme fremfærd fra mine to venner fornemmedes også en nysgerrighed og måske en smule usikkerhed. De forlangte begge at komme med til bænkskydningen. Jeg fik igen en tur, da Sakoen blev lagt i stativet. 10 skud og et stort, lille hul senere var der blevet ro på "de bageste rækker"[:p]Den ene af vennerne insisterede på, at få lov til at prøve skyderen. Han plantede to skud stort set oven i hinanden." Det var satans[:p] men skyde det kan de, de Sakoer!" I dag har jeg kunnet gå i fred[Wink]
Personligt oplevede jeg ikke nogen teknisk/ funktionel større forskel på de to rifler. Sakoen repeterer lidt "løsere", men det kan jeg faktisk godt lide. At føde Scenar til kammeret gik som smurt.
Konen synes,for min skyld, at den er lidt pænere en Saueren[^]
Mvh Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Sako Finnlight Syntetic 6,5X55 landet som Bavarian - af Walnut - 11-09-2008, 10:43 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)