Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spørgsmål fra en måske kommende genlader
#1
Hej kompetente forum medlemmer nørder og hvad vi ellers kan komme itanke om[Smile],nu har bøflen taget skridtet fuldt ud,og er hoppet på hjemmelade vognen(sådan omtrent)

Jeg har tilmeldt mig et genladekursus i den lokale jagtforening.

Det der med at måle ud i kammeret for jeg tror nok de der har forstand på de ting,kalder sættedybten, hvorledes gøres det?

Hvorledes finder jeg ud af det der med stigning i piben eller er det ligemeget når det er 9,3x62 har også en 308w men det er ikke det der er men det er ikke der skoen trykker.[8D]

Jeg bruger iøjeblikket RWS DK er der en mulighed for at man som genlader kan lave en patron der er identisk med fabrikspatronen(jeg kan ramme ølåser med den på 250m i stille vejr 3stk med 5 skud)[Big Grin]

Jeg frygter at det vil komme til at slank mulvarpen en hel del,men hvad der er sgu da også andre ting der kan spares.[Sad]

Jagtforeningen har al udstyr til genladning men jeg er ikke helt sikker på at der er nogle af foreningens ladelaugh der ved ret meget om det de laver,når jeg nævner noget jeg har set her på forum, tja så har de sgu aldrig hørt om det.

Skulle en RWS DK ellers ikke være noget der stopper hvad som helst i skraldet? jeg har kun gode erfaringer med mindre kalibre[Big Grin]

mvh,Buffalo
Svar


Beskeder i denne tråd
Spørgsmål fra en måske kommende genlader - af Buffalo - 11-10-2008, 05:19 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)