Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Punkteret Labrador
#1
Hej,

Jeg er igang med at træne min første hund til jagt. Det er en FT Labrador, som nu er tæt på 8 mdr. Træningen har indtil nu fungeret fint, hun har arbejdet med stor lyst, og der har været fart over feltet.
Fra marts til start august trænede vi 1 til 2 gange om dagen,
det sidste stykke tid har jeg så droslet noget ned så der er flere dage vi ikke træner, andet end lidt indkald og stop, som vi passer ind under gåturen. Grunden til at jeg har droslet ned er fordi jeg er blevet advaret mod at gå for hårdt frem, da det kan få hende til at gå i baglås. Desværre ser det ud til at det alligevel er sket.
Da jeg ville træne med hende i weekenden efter en uges pause, som jeg havde holdt fordi hun var på vej ned i tempo, blev hun undvigende da hun skulle have snor på, for at gå heal. Efter ca. 12 m. heal slog hun bremserne i, jeg prøvede med nogle lidt sjovere øvelser, men hun gad simpelthen ikke, der var ingen gnist overhovedet.
Hvordan får jeg gang i hende igen ??

PS: Jeg er i kontakt med en god træner, men jeg vil gerne høre fra jer hvis i har nogle erfaringer.

Knæk og bræk
Flemming
Knæk og bræk
Flemming
Svar


Beskeder i denne tråd
Punkteret Labrador - af Flemming - 20-10-2008, 11:34 AM
Punkteret Labrador - af Takleberry - 20-10-2008, 04:15 PM
Punkteret Labrador - af Flemming - 20-10-2008, 05:23 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)