Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund?
#24
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

@Takleberry: Havde jeg fået sådan et svar på en seriøs henvendelse, var jeg med et godt bornholmsk udtryk "blevet fløjforbandet", og vedkommende havde fået min uforbeholdne mening om forstokkede holdninger i almindelighed, og hans(?) i særdeleshed [Sad!] Men det havde ikke fået mig til at melde mig ud, snarere til at gøre en indsats for at ændre en holdning, der ikke hører hjemme i en moderne, seriøs jagtorganisation[}Smile] (Du har vist uheldigvis fået fat i en, der ikke er kommet videre siden Flintebøssernes tid [Wink][8D])

Mvh Annelise/Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.



Jeg tror egentlig også nok jeg kom til udtrykke mig i nogle helt klare vendinger [Wink]

Den pgl. samtale var sådan set bare det, som slog hovedet på sømmet. Jeg har i mange år ment, at DJ mangler nuancesyn. Som jeg opfatter deres udmeldinger og ikke mindst medlemsbladet Jæger (vores læge holder det og der kigger jeg en gang i mellem i det når man nu alligevel er der med ungerne [:I]) så anser de kun klapjagt på fasaner iført tweed og en S/S som "rigtig" jagt (selvfølgelig sat lidt på spidsen) Alt som ikke falder inden for "det rigtige" sorteres fra og forsøges næsten skjult. Hvis man fx. sammenligner Jægers dækning af "nye" våben, så husker jeg kun 1 artikel af Jens Perto omhandlende Steyrs Scout. Man ser aldrig at de skriver om noget utraditionelt som fx. en Bullpup riffel..

I min optik skulle DJ være jægernes "fagforening" - altså de skulle kæmpe for medlemmernes sager uanset hvor små de måtte synes. Hele ideen med kun at kæmpe de kampe der kan vindes er for mig en falliterklæring. Hvis man anskuer verdenen på den måde så vinder man kun de kampe som vores modstandere tillader os at vinde.
Jeg håbede klart at Kristian Raunkjærs afgang ville vende billedet af DJ som tandløs, men må erkende at jeg synes Ole Roed er fulgt i samme fodspor.

Mvh

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar


Beskeder i denne tråd
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af Kima - 12-01-2009, 12:21 PM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af Kima - 12-01-2009, 03:48 PM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af Takleberry - 13-01-2009, 02:15 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af jsc - 14-01-2009, 12:03 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af bandit1 - 25-02-2009, 03:25 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 05-03-2009, 02:32 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 05-03-2009, 08:29 PM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 06-03-2009, 01:35 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 06-03-2009, 02:48 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 07-03-2009, 02:39 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 07-03-2009, 02:52 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 07-03-2009, 02:55 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af Lani - 08-03-2009, 02:09 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af D93 - 08-03-2009, 07:09 PM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af JCK - 09-03-2009, 12:33 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)