Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund?
#26
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

@Takleberry, netop derfor er det os medlemmer, der skal påvirke jægerforbundets holdninger. Herovre oplever jeg ofte at dem der har kritiske holdninger, faktisk også er dem der holder kæft når de har chancen for at komme med kritikken. Det påvirker jo slet ingenting[V]

Helt enig - desværre er jeg personligt nok lidt arbejdsskadet og besidder langt hen ad vejen ikke den diplomatiske pli som er nødvendig til som "ene hane" at blive taget alvorlig [:I]

O.R.J. var det bedste bud på en ny formand på daværende (og nuværende tidspunkt), fordi han har den fornødne politiske erfaring, har haft jagten inde på livet fra barnsben, og et godt kendskab til administration. Plus en alder som giver ham et mere moderne syn på tingene. Så mon ikke de forældede holdninger vil ændre sig i takt med at HB medlemmernes dåbsattester bliver af yngre datoer?[Wink][^]

Jamen jeg håber da at tingene ændrer sig til det bedre - hvis de gør skal jeg da glædeligt melde mig ind igen...men umiddelbart nærer jeg ikke noget håb om det. Jeg tror simpelthen ikke at DJ/O.R.J er interesseret i at tage de kampe som i så fald ville komme - de ville ihvertfald ikke gå helhjertet ind i det

....Jeg ved godt at jeg er en "strid heks",Hvem siger dog det [Wink]
men når man har været med på regionsplan i 7 år, og oplevet den ene gang efter den anden, at folk der aldrig møder op, kæfter op og klager vidt og bredt, bagefter, så bliver man noget strid i betrækket[}Smile] Og er der noget der kan få mig op i det røde felt, så er det: "Sådan plejer vi ikke at gøre!"
Så hvæser jeg altid: "Nej!!! For vi skød Plejer igår!! Og vi har ansat Nu i stedet for!"
I mine øjne er der ikke noget der hedder en "rigtig jæger". Og slet ikke hvis det er ensbetydende med S/S og Tweed. En jæger er et menneske der går på jagt, og med det formål at nedlægge et bytte, enten for kødets skyld, eller trofæet. Og så er det uanset om det er strand, hav eller landjagt, og om man bruger O/U, S/S, riffel, halvauto eller bue, og hvilken påklædning man er iført imens. Det SKAL DJ pinedød forholde sig til, og arbejde ud fra! Og det er os medlemmer, der skal få dem til det, ved at give dem de input, de skal arbejde ud fra.
Jamen det er jo også derfor jeg fortæller dig det, så du kan sige det videre [Big Grin][8D][Wink]
Pyh [:0] Det blev en længere smøre, men når jeg først kommer igang......[Wink][:I]
Pas nu på blodtrykket kære Farmor [Wink] Men det glæder mig usigeligt, at der rent faktisk er folk i DJ som rent faktisk har så liberal en holdning som du - og som tillige har evnerne til at udtrykke sig så man bliver taget alvorligt..

Mvh Annelise/Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.



[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar


Beskeder i denne tråd
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af Kima - 12-01-2009, 12:21 PM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af Kima - 12-01-2009, 03:48 PM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af Takleberry - 13-01-2009, 11:36 PM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af jsc - 14-01-2009, 12:03 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af bandit1 - 25-02-2009, 03:25 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 05-03-2009, 02:32 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 05-03-2009, 08:29 PM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 06-03-2009, 01:35 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 06-03-2009, 02:48 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 07-03-2009, 02:39 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 07-03-2009, 02:52 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af n/a - 07-03-2009, 02:55 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af Lani - 08-03-2009, 02:09 AM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af D93 - 08-03-2009, 07:09 PM
Er du medlem af Danmarks Jægerforbund? - af JCK - 09-03-2009, 12:33 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)