Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Montering af Harris "rembøjle"
#1
[Image: DSC02163.jpg]

Hej til alle oraklerne.
Jeg har købt Harris bipods Serie S model 25.
Østjysk var ikke leveringsdygtig i en komplet montage. Ekspedienten spurgte til om jeg evt. selv kunne lave den plade til løbskanalen, som rembøjebeslaget skal forankres i. Det sagde jeg selvfølgelig ja til ud fra den forestilling, at det blot skal være en kraftig aflang "spændeskive", der øger bærefladen. Nu er jeg kommet i tvivl. Jeg troede i første omgang, at møtrikken, som ses på billedet, skulle bruges på bolten oven på metalpladen i løbskanalen. Nu hælder jeg til, at det er en afstandsmøtrik, der skal justere rembøjlehullernes placering lige præcis i en afstand, så de kan flyttes ned for at møde de to tappe, der skal i indgreb og samle det hele. Hvis det er rigtigt må der skulle være gevind i metalpladen i løbskanalen, som bolten kan skrues op i.
Håber ikke at forklaringen er så snørklet, at det kun er mig, der forstår den[:o)]
Kan en eller flere give en kort og præcis monteringsanvisning, eller kommentere på det skrevne?
Mvh Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Montering af Harris "rembøjle" - af Walnut - 21-02-2009, 01:53 AM
Montering af Harris "rembøjle" - af 6mm - 21-02-2009, 03:32 AM
Montering af Harris "rembøjle" - af Tonny - 21-02-2009, 03:49 AM
Montering af Harris "rembøjle" - af Walnut - 21-02-2009, 11:00 AM
Montering af Harris "rembøjle" - af kanker - 21-02-2009, 11:34 AM
Montering af Harris "rembøjle" - af Claxel - 21-02-2009, 03:11 PM
Montering af Harris "rembøjle" - af Walnut - 21-02-2009, 04:46 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)