Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt
#23
Jeg synes det er underligt at hver gang der dukker et spørgsmål op om f.eks lyddæmpere, slugs, militært udseende våben, halvautomater ect.ect. så kommer den der holdning lige med det samme som jeg ikke kan lide..."hvad skal du med den - der findes jo allerede brugbare alternativer"

Hvorfor skal vi begrænse os selv? Hvorfor skal vi altid opføre os som dukse? Hvorfor er der andre der vil bestemme hvad jeg skal synes om?

Og det er vel at mærke blandt vore egne våbenfæller at den holdning er til stede. Jeg kunne bedre acceptere det hvis det var "fru Jensen" der ikke synes det er sjovt med nyt legetøj (læs våbentyper)

Sat på spidsen vil jeg have jagttid på alle vildtarter. Mulighed for at købe alle våbentyper og kalibre. Hårde straffe til dem der overtræder våbenlove og jagttider. Dog skal straffen afmåles mere efter overtrædelsens art end den er i dag. Der er forskel på at rende rundt på Nørrebro og skyde efter tilfældige og så glemme at aflevere bedstefars Luger, som har ligget på loftet siden WW2.

--
mvh M@X.
X-factor - er det noget nyt inden for kikkerter?
[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Beskeder i denne tråd
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 04-03-2009, 02:55 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 04-03-2009, 10:04 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 04-03-2009, 10:35 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af M@X 2.0 - 05-03-2009, 03:26 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 05-03-2009, 07:54 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 05-03-2009, 09:17 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 05-03-2009, 10:50 PM
Sverige : JRF ønsker slugs tilladt til råvildt - af alan - 08-03-2009, 03:25 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)