Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen!
#16
Citat:quote:

Originally posted by Krenchel

Jeg synes det er helt på sin plads, at Jægerforbundet får gjort det klart, at der ikke foreligger en udtalelse fra dem i sagen - men en udtalelse fra en privatmand. Jeg fik nemlig det indtryk, at det var en der havde med jægerforbundet at gøre - og spurgte derfor mig selv hvorfor i hede hule h...... de blandede sig i det. Så jeg synes meddelelsen er helt på sin plads.

I øvrigt er deltagelse i jagt-, golf- & andre erhvervserrangementer efter min opfattelse fuldstændigt sædvanlige. Hertil kommer, at prisen er fuldstændigt fejlvurderet - men det er ikke det afgørende. Det er væsentligt for os alle at der er en god kontakt mellem politikere og "den almindelige dansker" hvoraf erhvervslivet er en del.

Jeg ikke se det har nogetsomhelst med smøring at gøre. Havde det været mange gange med samme virksomhed var det en ting - men som jeg har forstået det drejer det sig om en lang række forskellige virksomheder.

Det er helt sædvanlig praksis - og adskiller sig ikke væsentligt fra, når en håndværksvirksomhed samler sine 10-15 bedste kunder og tager et slag golf, eller en fasanjagt - med dem.

Mvh.
Jens

It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.



.....øhhh det er jo lige præsist det der gør at det blir bestikkelse. Man begunstiger og forkæler "sine bedste kunder" for egen vindings skyld. Slog du ordet bestikkelse op i en ordbog, ville dit eget eksempel være nøjagtigt hvad ordet betyder [Wink]

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar


Beskeder i denne tråd
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af RINCON - 21-03-2009, 12:19 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 10:59 AM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:34 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 03:52 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 21-03-2009, 04:01 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af alan - 21-03-2009, 06:31 PM
Danmarks Jægerforbund forsvarer Bendt Bendtsen! - af Axman - 23-03-2009, 09:42 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)