Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ???
#1
Jeg har altid opfattet VTF som et ganske fornuftigt forum, hvor også nye jægere kan få et fornuftigt svar.
Men jeg må indrømme, at på det sidste er opfattelsen ændret en del.

Jeg syntes det er sørgeligt, at når en ny jæger spørger på en fornuftig optik kun får det samme svar:
”Køb Smith & Bender, Zeiss eller Swarowski … alt andet er noget bras”.
Hvad er det for en indstilling at have ????

Ikke alle har så mange penge, og det er efter min mening meget nedgørende og sige til en ny jæger
at han skal bruge en mindre formue, hvis han skal gå ”rigtigt” på jagt.
Gennemsnit budgettet for riffel og kikkert, montage, futteral og rem er for mange kr. 10- 12.000,00.
Hovedparten af kikkerter her i Danmark er desuden ”skodkikkerter”.
Vil det sige at alle dem, der ikke bruger de tre omtalte mærker, ikke har en sk.. forstand på hvilken
kikkert man bruger til jagt ??

Min egen nabo på 50 år, er søn af en skytte og han har skudt siden han kunne gå.
Han skyder rigtig mange stykker råvildt, ræve m.m. hvert år.
Indtil sidste år havde han en Tasco Worldclass, der nu er udskiftet med en Leupold VXII 3-9x50.
Er min nabo bare endnu en uvidende jæger, der ikke ved hvad en rigtig kikkert til jagt er ?

En af de mest solgte kikkerter i Danmark er Bushnell Elite 3200 3-9x40. Er det også en skodkikkert???

De første tre år jeg gik på jagt, der brugte jeg en billig Bushnell kikkert.
Og ikke ét eneste stykke vildt blev anskudt !!!!

Rigtig tit hører jeg nede i butikken, at man har forespurgt på kikkert, eller også bare har læst
indlæggene på VTF. Og at man finder VTF dybt useriøst, nå personer svarer som de gør.

Jeg syntes det er sørgeligt at VTF er blevet en så nørdet side, at normale jægere (som hovedparten af de
Danske jægere er) ikke kan få et seriøst svar på deres spørgsmål.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Beskeder i denne tråd
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ??? - af Rex - 03-06-2009, 10:49 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)